SERIUS COMEL&CUN MELECUN HABIS!! Jom tengok foto eksklusif "Kembar Tak Seiras" Emma Maembong, Suffila Aida yang (18 gambar)



Pelakon baharu Suffila Aida mula berasa rimas apabila dikecam peminat Emma Maembong yang menuduhnya sengaja menumpang populariti artis berkenaan untuk dikenali dan menarik pengikut media sosial.


Suffila berkata, kenyataan mengatakan dia berwajah seirang dengan Emma bukannnya keluar daripada mulut dia, sebaliknya diviralkan orang luar dan blog-blog hiburan tempatan.

“Saya tidak pernah mengaku atau feeling macam Emma Maembong, sebaliknya blog-blog tempatan yang ambil gambar saya dan membandingkan wajah saya dengan Emma.

“Namun, perkara itu disalah anggap peminat Emma yang sering menghentam saya kononnya mahu tumpang populariti selain mengutuk saya menyolek tebal untuk kelihatan cantik seperti Emma,” ujarnya




Sumber asal: izyan.com

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai laman web, blog dan media sosial. Sekiranya perkongsian gambar atau artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab.

0 Response to "SERIUS COMEL&CUN MELECUN HABIS!! Jom tengok foto eksklusif "Kembar Tak Seiras" Emma Maembong, Suffila Aida yang (18 gambar)"

Post a Comment