Fuhhh Terlajak HOT&Jelita MENGANCAM Kalah "MODEL TUDUNG" Beb!! Jom tengok 6 foto eksklusif "wajah sebenar" anak perempuan Amy Search yang "Ayu bertudung&Manis sopan" habis siot!! Foto no.#3 & #6 tu nampak jauh "ketara berbeza" sekali dari segi penampilan berbanding pelakon cun melecun Nabila Huda...!!!

Fuhhh...Gambar Anak Perempuan Amy Search Yang Ayu Bertudung, Jauh Berbeza Dari Nabila Huda!

Penyanyi rock Amy Search atau nama sebenar beliau ialah Suhaimi Abdul Rahman pernah berkahwin sebanyak empat kali. Perkahwinan pertama Amy bersama Faridah Fadzil tidak dapat bertahan lama apabila mereka bercerai pada tahun 1985. Hasil perkahwinan tersebut mereka dikurniakan seorang anak perempuan yang kini merupakan seorang pelakon popular iaitu Nabila Huda.


Selepas beberapa tahun kemudian, Amy menamatkan zaman dudanya apabila dia berkahwin dengan seorang pramugari MAS yang dikenali sebagai Noorliza Abdul Latiff pada September 1990. Tetapi perkahwinan mereka tidak tahan lama apabila mereka bercerai pada tahun 1994.

Selepas 8 bulan bercerai, Amy berkahwin sekali lagi dengan bekas Miss Singapore yang bernama Rosslisa Ahmad. Pun begitu hubungan mereka berakhir tidak lama kemudian. Namun, hasil dari perkahwinan ini mereka dikurniakan seorang anak perempuan yang bernama Irisha Myra.

Pada tahun 2003, Amy berkahwin sekali lagi buat kali keempat dengan Norish. Malah, mereka kekal hingga sekarang. Melalui perkahwinan terbaru beliau, mereka dikurniakan seramai tiga orang anak iaitu Alexander Zulkarnain, Sania Samara dan Qaqa At-Tameemi.

Namun, yang menarik perhatian penulis adalah anak perempuan Amy, Sania Samara yang tampil bertudung. Beliau kelihatan comel dan ayu sekali. Sejuk mata memandang. Malah, penampilan Sania jauh berbeza dengan Nabila Huda.

Jom kita lihat gambar comel Sania yang kini berusia 11 tahun yang tidak pernah dilihat di media sosial.







Apapun, semoga Sania menjadi anak solehah dan terus kekal dengan penampilan bertudung.

Sumber asal: sensasi.org

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai laman web, blog dan media sosial. Sekiranya perkongsian gambar atau artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab.

0 Response to "Fuhhh Terlajak HOT&Jelita MENGANCAM Kalah "MODEL TUDUNG" Beb!! Jom tengok 6 foto eksklusif "wajah sebenar" anak perempuan Amy Search yang "Ayu bertudung&Manis sopan" habis siot!! Foto no.#3 & #6 tu nampak jauh "ketara berbeza" sekali dari segi penampilan berbanding pelakon cun melecun Nabila Huda...!!!"

Post a Comment