BAPAK HANDSOME&MACHO GILERR KALAH DR. SHAZRIL!! Jom tengok 9 foto eksklusif wajah&rupa sebenar "Manager KFC" yang "Terlajak Tampan&Sado" bak hang..!! Patut la ramai perempuan beratur datang KFC cawangan ni..!!!

Wow.. Pelakon Ni Rupanya Manager KFC.. Patut la Dah Lama Tak Berlakon.. 9 Gambar Pengurus KFC Yang Jadi Perhatian Kerana Kacak

9 Gambar Pengurus KFC Yang Jadi Perhatian Kerana Kacak





Satu outler KFC sering menjadi tumpuan terutama golongan remaja wanita yang datang ke premis terbabit dek kerana kekacakkan pengurusnya.

Outlet tersebut terletak di Filipina dan managernya ialah Christopher Sengseng yang merupakan seorang yang kacak dan sado macam Pak Mat juga.

Gambar Sengseng sedang berkerja dengan memakai pakain kerja KFC menjadi viral lantas terus popular.

Namun ramai yang patah hati apabila mengetahui Christopher Sengseng sebenarnya telahpun berkahwin. Haha padan muka.

Namun itu tak menghalang pelanggan untuk datang ke premis tersebut semata-mata kerana ingin melihat manager tersebut secara live.

Ini wajahnya:







Sumber asal: jubahsemalam.com

Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai laman web, blog dan media sosial. Sekiranya perkongsian gambar atau artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab.

0 Response to "BAPAK HANDSOME&MACHO GILERR KALAH DR. SHAZRIL!! Jom tengok 9 foto eksklusif wajah&rupa sebenar "Manager KFC" yang "Terlajak Tampan&Sado" bak hang..!! Patut la ramai perempuan beratur datang KFC cawangan ni..!!!"

Post a Comment